یادواره شهدا راهی برای انتقال پیام دفاع مقدس به جوانان است

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا راهی برای انتقال پیام شهدا به نسل های جدید است، گفت: امروز با جوانان و نوجوانانی مواجه شده ایم که نه جنگ و نه قبل از انقلاب را دیده اند و به دنبال مطالعه تاریخ اسلام هم نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام نصیرایی صبح امروز (۳۰ آبان) در دیدار اعضای ستاد سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه با امام جمعه این شهرستان گفت: امیدواریم در مسیری که امام راحل پایه گذاری کرده اند قدم برداریم و ارزش های اسلامی را در زندگی خود پیاده کنیم.

 

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس با اشاره به بحث برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا روشی برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر پیام شهدا شنیده نشود برگزاری یادواره ها هیچ فایده ای نخواهد داشت و ایشان بر روی تقوای جمعی تاکید فراوانی دارند.

 

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: تلاش کنید تا یک کار موثر جهت انتقال پیام شهدا باشید چرا که امروز با جوانان و نوجوانانی مواجه شده ایم که نه جنگ و نه قبل از انقلاب را دیده اند و به دنبال مطالعه تاریخ اسلام هم نیستند و بر روی فضای مجازی متمرکز هستند.

 

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس با بیان اینکه شهدا صادقانه برای دفاع از اسلام و مراقبت از ارزش های الهی جان خود را فدا کردند،گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم و به دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بپردازیم.

 

 

 

 

کد خبر 1234050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha