راه برون رفت از مشکلات کشور در دستان جوانان و نخبگان است

سرهنگ پاسدار بهروز گفت: راه برون رفت از مشکلات ما در دست جوانان و نخبگان و فعالین اقتصادی است نه در دست آمریکا و اسراییل؛ دشمن امروز دنبال کشته سازی است که خوراک تبلیغاتی برای او شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ پاسدار ناصر بهروز  چهارشنبه شب(۲ آذر) در یادواره ۵۷ شهید بولوار جهاد و شهید محمدحسین یوسف الهی که در مسجد الائمه برگزار شد؛ با اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ روستا توسط بچه های بسیج و بدون امکانات دولتی در حال آبرسانی است.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز تامین امنیت محلات توسط بسیج انجام می شود و در مرزها هم بسیجیان حضور دارند.

 


 

وی با بیان اینکه همه ایادی استکبار که در رسانه ها می بینید هیچک از این خدمات را نمی گویند اما شما مردم اعتماد کنید به فرهنگ بسیج که راهگشا است؛ تصریح کرد: فرهنگ بسیجی، انقلاب را حفظ کرده و پیش می برد.

 

 

بهروز با افزودن این مطلب که بسیج همه ادیان را دور هم جمع کرده، همان کاری که حاج قاسم در دفاع از حرم انجام داد؛ گفت: نظام جمهوری اسلامی سالها با مذاهب مختلف در کشور با همین فرهنگ بسیجی کار کرده است؛ تاکید کرد: تکیه بر این فرهنگ راهگشا برای عبور از مشکلات است.

 

 

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه ابزار رسانه ای را به میدان آورده باید تبیین کنیم دشمن همان است هزاران نفر را کشته است و در همسایگی ما طی دو دهه یک میلیون نفر را در افغانستان کشته و دوستدار ما نیست و جنگ های زیادی راه انداخته است.

 

 

بهروز اظهار کرد: دشمن را بشناسیم و آگاهی داشته باشیم که او در صدد اختلاف میان قومیت های ایرانی و تجزیه ایران است اما موفق نخواهد شد و نقطه قوت نظام امنیت است که اگر نباشد مانند سوریه است که شب بخوابی معلوم نیست فردا چه پیش می آید لذا دشمن را باید خوب شناخت.

 

 

وی گفت: راه برون رفت از مشکلات ما در دست جوانان و نخبگان و فعالین اقتصادی است نه در دست آمریکا و اسراییل؛ دشمن امروز دنبال کشته سازی است که خوراک تبلیغاتی برای او شده است در حالیکه نیروهای ما در اغتشاشات اخیر حتی سلاح گرم حمل نکردند چه برسد به استفاده اما مظلومانه شهید شدند.

 

 

بهروز در پایان بر اقناع سازی افکار عمومی تاکید کرد و افزود: نگاه نظام به معترضین و اغتشاشگران متفاوت است.

 


 

یوسف امیرشکاری، راوی دفاع مقدس هم در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تَه فتنه کف خیابان حذف ایران از نقشه جهان است که ما باید لباس رزم پوشیده و سربند یافاطمه ببندیم زیرا مهر مادری حضرت زهرا سلام الله علیها در والفجر هشت(اشاره به کلیپ معروف گریه های حاج قاسم در خصوص عنایات حضرت زهرا در جبهه) هنوز هم هست به شرط آنکه مجاهد شویم و سربند ببندیم.

کد خبر 1234060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha