قاچاق سوخت در خراسان جنوبی ۱۶۰ درصد افزایش یافت

حسن پور از افزایش ۱۶۰ درصدی پرونده‌های قاچاق سوخت در خراسان جنوبی خبر داد.

حسین حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال در بخش سوخت شامل نفت، گازائیل، نفت کوره، بنزین و سایر ۲ هزار و ۷۹۴ پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و 750 پرونده قاچاق مختومه شده است، افزود: متهمان پرونده‌های سوخت استان به میزان یک‌هزار و 53 میلیارد و 466 میلیون و 807 هزار ریال جزای نقدی علاوه بر ضبط سوخت مشکوفه محکوم شده اند.

 

وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 72 پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است که یک هزار و 65 پرونده مختومه شده است.

 

حسن‌پور با بیان اینکه متخلفان پرونده های قاچاق سوخت در سال گذشته به پرداخت 158 میلیارد و 47 میلیون و 559 هزار ریال محکوم شده اند، ادامه داد: پرونده های وارده قاچاق سوخت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 160 درصد افزایش داشته است.

 

وی در پایان تصریح کرد: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان قائن در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودروی وانت مقدار یک هزار و 700 لیتر گازوئیل قاچاق را در دو مشک زیر بار ضایعات پسته کشف کردند که متخلفات علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 591 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1234141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha