فراخوان گردآوری و چاپ مجموعه شعر بانوان استان زنجان منتشر شد

حوزه هنری استان زنجان در نظر دارد به منظور حمایت از شاعران مستقل و شناسایی جریان‌های شعری پویا و قابل اعتنا و خلاق در شعر امروز ایران، مجموعه‌ کتابی از شاعران زن فعال زنجان را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حوزه هنری استان زنجان پس از چاپ و انتشار موفق مجموعه داستان‌های بانوان استان زنجان در نظر دارد به منظور حمایت از شاعران مستقل و شناسایی جریان‌های شعری پویا و قابل اعتنا و خلاق در شعر امروز ایران، مجموعه‌ کتابی از شاعران زن فعال زنجان را منتشر نماید.

 

به همین منظور تمام‌ شاعران گرامی باید فایل اشعار خود را مطابق با مشخصات درخواستی در شرایط فراخوان به شماره ایتا  09199595525 ارسال کنند. شاعران در انتخاب زبان شعر و قالب شعر آزاد هستند. اولویت انتخاب اثر با موضوعات بومی استان می‌باشد و اشعار ارسالی در هیچ کتاب و یا مجموعه شعری منتشر نشده باشند.

 

زمان ارسال اشعار از تاریخ نشر فراخوان به مدت 15 روز کاری است و حداکثر اشعار ارسالی 3 اثر می‌باشد. همچنین آثار پس از انتخاب توسط هیئت کارشناسی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید و به صاحبان اثر تعداد 3 جلد کتاب اهداء خواهد شد.

 

درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی شاعر به همراه نشانی پستی محل سکونت و تلفن همراه و ثابت و آدرس ایمیل شاعر الزامی است. و با توجه به این که آثار منتخب به صورت کتاب و از طریق قانونی منتشر و وارد بازار نشر خواهد شد، اشعار ارسالی باید متناسب با قوانین کشوری باشند تا در روند دریافت مجوز و نشر آثار خللی وارد نگردد. 

 

هرگونه فعالیت فرهنگی، چاپ اشعار در مجلات و روزنامه‌ها، سایت‌های ادبی و نام کتاب یا کتاب‌ها، تاریخ نشر و نام ناشر نیز در ابتدای فایل ارسالی اشعار قید شود.شرکت در این فراخوان و ارسال اثر به مفهوم پذیرش تمام شرایط و مفاد این فراخوان است.

 

تمامی هزینه‌های چاپ و نشر کتاب، با حمایت حوزه هنری استان زنجان بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به حوزه هنری زنجان می‌باشد.

کد خبر 1234258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha