خدمت رسانی ۸۸ گروه جهادی در منطقه القورات شهرستان بیرجند

هنری گفت: همزمان با هفته بسیج، ۸۸ گروه جهادی در منطقه القورات بخش مرکزی بیرجند به خدمات رسانی در عرصه های مختلف مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری ظهر امروز چهارشنبه (۲ آذر) در حاشیه رزمایش گروه های جهادی شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج امروز رزمایش گروه های جهادی شهرستان بیرجند را منطقه القورات از روستای حاجی آباد القور تا روستای اسنان در حال برگزاری است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه عرصه های خدمت رسانی مشخص شده است، گفت: ۸۸ گروه جهادی بالغ بر ۹۵۰ جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی۲ شهرستان بیرجند در این مدت فعالیت خواهند داشت.

 

هنری عنوان کرد: امروز شاهد فعالیت گروه های جهادی در عرصه های مختلف پزشکی، دامپزشکی، مهارتی، فنی و حرفه ای، عمرانی، آموزشی و اشتغال در سطح روستاهای شهرستان هستیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در مجموع طی هفته بسیج ۴۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری می رسد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۰ پروژه مربوط به آسفالت راه های روستایی، حوزه ها و پایگاه های بسیج است که در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

هنری در پایان افزود: ۱۶۰ هزار متر مربع مساحتی می باشد که با این اعتبار آسفالت شده و کار اجرایی با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتمام رسیده است.

کد خبر 1234722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha