جوانان باید به دور از هر تنش و آشوبی مطالبات خود را بیان کنند

ماموستا رستمی گفت: جوانان باید به دور از هر تنش و آشوبی مطالبات خود را بیان کنند و اجازه ندهند دشمنان آتش تفرقه را بین ملت ما شعله‌ور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع سنندج با اشاره به اینکه بسیج به عنوان نیرویی ارزشی و در خدمت مردم و نظام است، اظهار کرد: انقلاب ایران اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و بسیج نیز با نگاه دوراندیش امام راحل در راستای خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام تشکیل شده است.

 

 

امام جمعه سنندج بیان کرد: بسیج از زمان تشکیل تا به امروز منشا خیر و برکت زیادی بوده و توانسته در حوزه‌های مختلف به جامعه خدمات شایسته ارائه کند.

 

 

وی با اعلام اینکه انتقاد و خواسته‌های سازنده از دیدگاه اسلام قابل قبول است، افزود: مسئولان باید صدای به حق مردم را بشنوند و به مطالبات آنها پاسخ دهند و جوانان ما هم باید به دور از هر تنش و آشوبی مطالبات خود را بیان کنند و اجازه ندهند دشمنان آتش تفرقه را بین ملت ما شعله‌ور نمایند.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: کشتن یک انسان برابر با کشتن تمام جامعه است اینکه امروز به خاطر تبلیغات رسانه‌های معاند رو در روی هم قرار می‌گیریم تنها به نفع دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

 

امام جمعه سنندج نیروهای امنیتی را حافظان جان و مال جامعه و حافظ امنیت ما و جوانان سرمایه‌های ارزشمند این کشور دانست و گفت: نباید این سرمایه ارزشمند به خاطر تبلیغات سوء دشمنان از بین بروند.

 

 

وی یادآور شد امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای دنبال شعله‌ورکردن آشوب‌ها، دامن زدن به جنگ روانی و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

 

 

رستمی با بیان اینکه اگر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای امنیتی نباشد دشمنان بدترین هجمه‌ها علیه ما اجرا می‌کنند گفت: ملت ما سختی‌ها و ناامنی‌های دوران قبل از انقلاب و اوایل انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنند.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امروز دشمنان با جنگ تاکتیکی و همه جانبه برای ضربه‌زدن به انقلاب و ارزش‌های ملت ایران به میدان آمده و در این مسیر به زن و مرد و پیر و جوان رحم نمی‌کنند.

 

 

وی عنوان کرد: دشمنان با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای دنبال در دست گرفتن ذهن و فکر جوانان ما هستند و سعی دارند با سو استفاده از هیجانات جوانان به انقلاب ایران که پله‌های رشد را با سرعت قابل توجه می‌پیماید ضربه بزنند.

 

 

ماموستا رستمی رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی، آسان‌سازی ازدواج ...مطالبات به حق جامعه است،اذعان کرد: این مطالبات باید در قالب گفتمان‌های اصولی و به دور از اغتشاش بیان و از سوی مسئولان پیگیری و پاسخ داده شود.

 

 

وی اضافه کرد: ایجاد اغتشاش و زیان وارد کردن به اموال عمومی از دیدگاه دین مبین اسلام محکوم است و نباید اجازه بدهیم چرا برخی رفتارهای نادرست به نام اعتراض هزینه‌های مالی و جانی زیادی به مردم تحمیل می‌کند.

 

 

امام جمعه سنندج تحقق عدالت اجتماعی را مهم‌ترین رسالت امروز تک تک مسئولان دانست و افزود: در ارائه خدمت باید اصل مهم عدالت رعایت شود تا اعتماد جامعه به مسوولان بیشتر شود.

کد خبر 1235045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha