تفکر بسیجی اغتشاشات اخیر را با شکست مواجه کرد

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه تفکر بسیجی اغتشاشات اخیر را با شکست مواجه کرد، گفت: ما همواره به وجود تفکر بسیجی در جامعه نیاز داریم، چون این تفکر است که نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده و موجب تداوم بالندگی آن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،حجت الاسلام جعفر رعایتی امشب(۶آذر) در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه اینکه نیروی امنیتی و پلیس در دوران قبل از انقلاب اسلامی اختیار و امنیت نداشت و هویت پلیس با نیت خوش خدمتی به آمریکا سرکوب می شد، اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز پلیس و نیروهای امنیتی خویت دارند و مورداعتماد نظام و مردم هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه سازندگی و محرومیت زدایی که امروز در کشور شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای جهادی و بسیجی درحال رقم خوردن است،‌افزود: بسیج یک فرهنگ دینی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دستور تشکیل این نهاد مقدس را دادند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: وعده خدا حتمی است و کسی که در مقابل دشمن ایستاد و همراه ولایت بود، نصرت خدای متعال شامل حال او می شود. ملت شریف ایران اسلامی در مقابل رژیم فاسد و ظالم پهلوی قیام کردند و خداوند به وعده خود عمل کرده و ملت شریف و انقلابی کشور زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی آسایش و امنیت را تجربه کردند.

 

حجت الاسلام رعایتی به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی طی چهار دهه اشاره و بیان کرد: استکبار با پشتیبانی از رژیم بعثی عراق هشت سال جنگ نابرابر را بر ملت ایران تحمیل کردند که با عنایت خداوند متعال و پشتیبانی ملت پیروز شدیم.

 

وی با اشاره به توفیقات بسیج و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف نظام همانند دستیابی به قدرت دفاعی و موشکی، گفت:برای مقابله با دشمنی استکبار باید برای شناخت و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در کشورهای منطقه ریشه دوانده، افزود: بسیجی اهل سازش و تسلیم نیست.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با تفکر بسیجی کارهای جهادی و انقلابی زیادی نظیر واردات واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی انجام داده، گفت: با تلاش دولت جهادی طرح‌های مختلفی در کشور اجرا و انجام شده است.

 

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به حوادث اخیر و بروز مسائلی به بهانه حقوق زنان و مرگ مهسا امینی،‌ افزود: قدردان تلاش نهادی‌های امنیتی و نظامی و بسیجی برای ایجاد امنیت هستیم.

 

وی خاطرنشان شد: تفکر بسیجی موجبات شکست فتنه آشوبگران و اغتشاش گران را فراهم آورده است.

کد خبر 1235817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha