۵۸ درصد کانون های مساجد استان زنجان روستایی هستند

به گفته اسلامی، در استان زنجان ۳۸۲ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند که ۵۸ درصد از آن ها در مناطق روستایی تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی امروز در دیدار با بخشدار بخش قره پشتلو با اشاره به سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: از 166 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال در شهرستان زنجان، 17 کانون فرهنگی هنری در روستاهای بخش قره پشتلو فعالیت دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به وجود 382 باب کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از این تعداد 58 درصد کانون ها در مناطق روستایی راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت کانون های مساجد به عنوان حلقه های میانی بین مردم و حاکمیت، آمادگی ستاد را جهت تربیت نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی با استفاده از ظرفیت موجود در منطقه اعلام کرد.

 

سعید ستایش، بخشدار بخش قره پشتلو نیز با استقبال از همکاری دوجانبه، آمادگی بخشداری و دهیاری ها را جهت همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستای بخش قره پشتلو اعلام کرد.

 

در ادامه از کانون فرهنگی هنری تنهاترین سردار روستای قشلاق بازدید و بر تجهیز کتابخانه مسجد، حمایت از گروهای سرود ، تئاتر و برنامه های فرهنگی کانون تاکید شد.

کد خبر 1235910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha