نمایش شور بسیجی در شعر شاعران لنده ای

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده برنامه شور بسیجی در شعر شاعران با همکاری موسسه فرهنگ سازان میعاد و انجمن شعر و ادب شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اسماعیل زارعی امروز (۷ آذر ماه) در این زمینه، گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه «شور بسیجی در شعر شاعران» با حضور اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، مسئولین و عموم مردم در شهرستان لنده برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده بسیج را مایه افتخار و عزت این مرز و بوم دانست و افزود: درخت تناور و تنومند بسیج ناشی از تفکر بزرگ و آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است تا با تشکیل این نهاد برخواسته از دل مردم، حفاطت و پاسداری از این نظام را خود مردم انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در طول دوران پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مهم و حساس توانست سربلند و سرافراز باشد، ادامه داد: گرامی داشت هفته بسیج یادآوری تمام مجاهدات و تلاش های دیده و ندیده این قشر تلاشگر خواهد بود و  عشق عمیق و قلبی رهبر فرزانه انقلاب به بسیج  نشانه اهمیت وجود این نهاد مردمی است.

 

زارعی در ادامه، یادآور شد: در این برنامه اجرای شعرخوانی، متن ادبی، ادبیات حماسی و سایر برنامه ها باعث معرفی بخشیی از تلاش‌های این عرصه شد.

 

گفتنی است در پایان، از مجریان و عوامل برنامه تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1235987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha