آغاز سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان از ظهر امروز (سه شنبه ۸ آذر) با اجرای نمایش «تا آخر خط» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان از ظهر امروز (سه شنبه 8 آذر) با اجرای نمایش «تا آخر خط» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.

 

این جشنواره تا روز (پنجشنبه 10 آذر) به مدت سه روز ادامه دارد و هنرمندان گلستانی 6 نمایش را به روی صحنه می برند.

 

در نخستین روز این جشنواره، نمایش «تا آخر خط» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی امیرابراهیمی در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه رفت.

 

همچنین در عصر امروز، نمایش های «اکسپلور» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی گروهی در سالن اصلی و نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» به قلم افشین هاشمی و کارگردانی امیر مفیدیان در سالن نگاه اجرا می شوند.

 

اجرای نمایش «اعتراف» به نویسندگی مهدی کردی و علیرضا شمالی و کارگردانی مهدی کردی و «سوءتفاهم با چند درجه مایل به آلبرکامو» به نویسندگی محمدرضا آریان فر و کارگردانی محمدرضا مولودی در سالن نگاه از برنامه های دومین روز این جشنواره است.

 

در روز پایانی جشنواره (پنجشنبه 10 آذر) نمایش «پیله‌های خیس» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی، در سالن نگاه اجرا خواهند شد.

 

داوری این دوره از جشنواره را انوش معظمی، علی‌اصغر نادعلی و ابوالفضل علی کوچکی بر عهده دارند.

 

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان در ساعت 18 روز (پنجشنبه 10 آذر) در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1236299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha