حمایت  شهرداری از برنامه‌های  کانون های مساجد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به حمایت مالی شهرداری از برنامه‌های مساجد گفت: کانون‌های مساجدی که برنامه های خود را به سازمان ارائه دهند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، با حضور در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم با حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا حیدری مدیر این ستاد ديدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد در این دیدار با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سالهای اخیر تعامل خوبی با کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته است، گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم طرح‌های متنوعی در حمایت از مساجد استان قم اجرا کرده است که از جمله می‌توان به طرح محله مسجدمحور اشاره کرد.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: یکی دیگر از اقدامات مشترک المپیاد فرزندان انقلاب است که از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده می شود که انتظار می رود امسال تا 20 هزار نفر شرکت کننده در آن حضور پیدا کنند.

 

طباطبایی نژاد در پایان با اشاره به حمایت مالی شهرداری از برنامه‌های مساجد افزود: کانون‌های مساجدی که برنامه های خود را به سازمان ارائه داده و از ما درخواست مساعدت مالی داشتند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه کرد.

کد خبر 1236775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha