تقویت امنیت پایدار و برخورد با اغتشاشگران خواست مردم سنندج است

الیاسی گفت: در اغتشاشات اخیر عده‌ای از نیروهای نظامی شهید شدند و امروز خواست مردم کردستان تقویت امنیت پایدار و برخورد با اغتشاشگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، الیاسی در دیدار مردمی رئیس جمهور به سنندج اظهار کرد: مشکلات استان کردستان همواره مطرح شده است که در راس آن مشکل آب وجود داشت که خوشبختانه با همکاری مسئولان مشکل آب این شهرستان امروز برطرف شد.

 

 

معتمد و نماینده مردم کردستان افزود: بسیار خرسندیم که امروز با تلاش استاندار کردستان در ظرف مدت هشت ماه پروژه آبرسانی سد آزاد به سنندج به انجام رسید.

 



الیاسی به اهمیت امنیت پایدار در این استان اشاره کرد و بیان داشت: استان کردستان استانی مرزی است و در اطراف ما دشمنان سنگر گرفته‌اند و خوشبختانه اقدام بزرگ ریس جمهور در تامین امنیت پایدار با ایجاد روابط با دولت عراق در راستای قرار دادن نیروهای عراقی در مرزها بسیار مهم و ارزشمند است.

 

 

نماینده مردم استان کردستان اضافه کرد: اخیرا عده‌ای قلیل به عنوان اغتشاشگر کارهایی انجام دادند و تعدادی از نیروهای مخلص سپاه و نیروی انتظامی به شهادت رسید و نیاز است به امنیت این خطه توجه بیشتری شود.

 

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم دشمنان با بینش و آگاهی مردم و حضور نیروهای امنیتی در راه رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و امیدواریم شاهد پایداری امنیت در این مرز و بوم باشیم.

کد خبر 1236837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha