نقاط ضعف و قوت قانون مالیاتی به دولت و مجلس منعکس شود

آیت الله عبادی گفت: نقاط ضعف و قوت قانون مالیاتی به دولت و مجلس برای جلوگیری از فرار مالیاتی ثروتمندان منعکس شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۱۳ آذر) در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اظهار کرد: دولتی که بخواهد کار و به مردم خدمت رسانی کند باید امکانات داشته باشد و به عنوان مالیات تحت قوانین مربوطه این شرایط فراهم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بر اساس گزارش رسانه ها، افراد ثروتمندی از پرداخت مالیات شانه خالی می کنند و گاهی افراد درمانده ای مشمول قوانین مالیاتی می شوند.

 

وی با بیان اینکه همه تابع قوانین هستیم اما اگر ضعف و قوتی در قانون مالیاتی و یا سایر قوانین وجود دارد در زمان اجرا مشخص می شود، تصریح کرد: باید مجریان این نقاط ضعف و قوت را به دولت و مجلس منعکس کنند تا با رفع نقاط ضعف، در آینده ثروتمندان نتواند از پرداخت مالیات فرار کنند و یا افراد نیازمند با ارائه راهکارهای مشمول معافیت یا تخفیف مالیاتی شوند.

 

آیت الله عبادی در ادامه با اشاره به اهمیت شناخت حقوق مالیاتی، تصریح کرد: امروز شرایط حقوق فردی و اجتماعی به گونه ای است که صاحب سرمایه در واقع یک بخش آن را عمل می کند اما بخش های دیگر در مدیریت های اجتماعی صورت می گیرد و از انواع و اقسام زیرساخت ها و امنیت کشور برای تجارت و تولید خود استفاده می کند.

 

 

 

 

کد خبر 1237415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha