برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی ایلام معرفی شدند

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام به معرفی آثار برتر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و جمعی از هنرمندان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام با حضور گروه های نمایشی و مدیران فرهنگی در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام برگزار شد.


 بر اساس رای هیئت داوران این دوره از جشنواره متشکل از آذر متفکر، کیوان حبیبی و دکتر علی ایزدی، در بخش  طراحی بروشور، خدیجه غلامی برای نمایش عروس جنگ، در بخش طراحی گریم نرگس عباسی برای نمایش کلاغ ها، در بخش طراحی نور هشام ابوقداره برای نمایش سایه های پشت دیوار، در بخش  طراحی لباس نرگس عباسی برای نمایش کلاغ ها، در بخش طراحی و ساخت موسیقی گروه موسیقی نمایش کلاغ ها، در بخش طراحی صحنه بدون اولویت اکبر خدارحمی برای نمایش سایه های پشت دیوار و در بخش مستانه جعفربیگی برای نمایش عروس جنگ به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

همچنین در بخش بازیگری زن، هیئت داوران در این بخش به دلیل صمیمیت و روانی و ارتباط مناسب با تماشاگران از گروه بازیگران نمایش کلاغ ها تقدیر به عمل آورد و جایزه ویژه هیئت داوران به مهسا صادقی برای نمایش کلاغ ها تعلق گرفت و در بخشر بازیگری زن از فرزانه قبادی نژاد برای نمایش داستان یک پایان و  رعنا صید محمدی برای نمایش هملت ذوقی تقدیر شد.

 

رتبه سوم بازیگری زن به مینا حسینی برای نمایش رومانی، رتبه دوم بازیگری زن به زهرا چراغی برای نمایش های عروس جنگ و سایه های پشت دیوار و رتبه اول بازیگری زن به فاطمه کهزادیان برای نمایش عروس جنگ تعلق گرفت.

 

در بخش بازیگری مرد از سید علی عبدالهی برای نمایش رومانی، سجاد مهدیان برای نمایش هملت ذوقی تقدیر شد و  رتبه سوم به یعقوب دارابی برای نمایش رومانی،کیهان کیانی مقدم برای نمایش هملت ذوقی و  رتبه دوم به محمدرضا کوچکی برای نمایش رومانی و  رتبه اول به رضا صفری برای نمایش عروس جنگ رسید.

 

در بخش نمایشنامه نویسی رتبه سوم به مصطفی کرمی برای نمایش داستان یک پایان، رتبه دوم به سعید خیرالهی برای نمایش رومانی و رتبه اول به احمد غلامی برای نمایش عروس جنگ  تعلق گرفت.

 

همچنین در بخش کارگردانی صید فاضل خانی برای نمایش هملت ذوقی به عنوان رتبه سوم، مهرداد علیزاده برای نمایش رومانی رتبه دوم، احمد غلامی برای نمایش عروس جنگ رتبه اول را کسب کردند.


گفتنی است، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از یازدهم تا سیزدهم آذر ماه به دبیری اجرایی عقیل نوری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام  برگزار شد.

کد خبر 1237536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha