نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس تبیین شود

عزت خواه بر تدوین و تبیین نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزان کنگره ملی یادواره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  رئیس بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان،  مشاور استاندار در  امور ایثارگران و  معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان با هدف برنامه ریزی برای طرحها و برنامه های این کمیته جهت برگزاری باشکوه کنگره برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس ۵۴۸  شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده اند که لازم است جانفشانی های آنان  برای نسل امروز به خوبی تبیین شود.
حسنعلی عزت خواه به برگزاری کنگره ملی یاداوره شهدا در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان  طرحهای پیشنهادی و تاثیر گذار را جهت حضور پرشور و بانشاط دانش آموزان و فرهنگیان در کنگره ارائه دهند تا پس از ارزیابی عملیاتی کرد.
مسئول کمیته دانش آموزی و فرهنگیان  کنگره ملی یادواره شهدای  استان کهگیلویه و بویراحمد  از طرح روایت گری سیره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان خبر داد و گفت:  در قالب  فعالیتهای هنری از قبیل فیلم‌های کوتاه ، کلیپ ، انیمشن  ، تئاتر و سرود  تا برگزاری کنگره ، زندگینامه ، وصیت نامه و رسالت نسل‌های امروز  برای پاسداشت آرمان‌های شهدا  به زیبایی  بیان شود.
عزت خواه، راه تداوم انقلاب اسلامی را توجه به سیره و آرمانهای شهدا دانست و گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما داردند و همه وظیفه داریم برای حفظ انقلاب ،آرمانهای شهدا را به نسلهای آینده به زیبایی منتقل کنیم.

کد خبر 1238393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha