در صورت نگاه چپ به ایران، تمامی مراکز نظامی آمریکا در منطقه موشک باران خواهد شد

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد تا کسی نگاه چپی داشته باشد، گفت: دشمنان اگر هم چپ نگاه کنند تمامی مراکز نظامی آمریکا در منطقه موشک باران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه 18 آذر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان در مصلی وحدت با اشاره به اینکه مسئله این روزها در سطح جهان، مسئله سیاسی است، گفت: تحریم یکی از روش های دیکتاتورها در طول تاریخ بوده است و حتی انبیا را هم تحریم می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: استکباران انبیاء الهی را به اشکال مختلفی تحریم می کردند، پیامبر(ص) سه سال در شعب ابیطالب محاصره سیاسی و اقتصادی بود و تحریم شده بود.

 

وی با بیان اینکه امروز در دنیا خیلی از کشورها و به خصوص آمریکایی ها از این حربه استفاده می کنند، ادامه داد: آنها می خواهند با این اقدام کشورها را زیر سلطه خودشان قرار دهند.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: در گزارشات اعلام شده؛ امروز روسیه با 6 هزار مورد تحریم، در طول تاریخ بیشترین تحریم علیه اش صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران در مدت 43 سال گرفتار تحریم بوده است و در این 10 سال اخیر، یک هزار و 816 مدل تحریم علیه ایران انجام شده است.

 

امام جمعه گرگان گفت: این تحریم ها علیه سوریه، کره شمالی، ونزوئلا و کوبا بوده است تا بتوانند این کشورها را زیر سلطه خودشان و به زانو درآورند و در برابر آنها تسلیم شوند و به خواسته هایشان برسند.

 

وی با اشاره به دلایل تحریم ایران از سوی استکبار جهانی، افزود: مسائل هسته ای، منطقه ای ایران و حقوق بشر از دلایل تحریم علیه ایران است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد تا کسی نگاه چپی داشته باشد، گفت: دشمنان هم جرات نمی کنند و اگر هم چپ نگاه کنند تمامی مراکز نظامی آمریکا در منطقه موشک باران خواهد شد.

 

وی ادامه داد: آمریکایی ها می خواستند خودشان قدرت مطلق جهانی شوند و تک قطبی شوند در صورتی که همه دنیا مخالف تک قطبی شدن هستند.

 

امام جمعه گرگان افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به پیشرفت های گوناگونی دست یافته است و امیدواریم مشکلات و مسائل اقتصادی کشور حل شود.

 

وی گفت: امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در برابر آمریکا است و قدرت برتر در منطقه قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1238519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha