جمهوری اسلامی از سلطنت طلبی و فساد مبرا است

حجت‌الاسلام فاطمی جمهوری اسلامی را مبرای از سلطنت طلبی و فساد خواند و گفت: مسئولان و مردم باید در برابر کینه توزی های دشمنان هوشیار بوده تا نظام دچار خدشه و آسیب نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱۸ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: یکی از القاب ایشان محدثه بود زیرا با ملائکه سخن می گفتند و از احوالات تاریخ بشر آگاه بودند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه محبت حضرت زهرا(س) در وجود ایرانیان ریشه دوانده است، افزود: مردم ایران به برکت وجود امامزادگان همواره با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تجدید بیعت می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با دیگر حکومت ها تفاوت معنایی دارد، اظهار کرد: حکومت های پیش از انقلاب فاقد رهبر جامع الشرایط و مجلس خبرگان بودند و کشور به صورت سلطنتی و موروثی اداره می شد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی جمهوری اسلامی را مبرای از سلطنت طلبی و فساد خواند و ادامه داد: مسئولان و مردم باید در برابر کینه توزی های دشمنان هوشیار بوده تا نظام دچار خدشه و آسیب نشود.

 

امام جمعه موقت شهرکرد به ۲۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب و یارانش اشاره و تصریح کرد: این عالم ربانی نقش به سزایی در تحولات ابتدایی انقلاب داشت که سرانجام توسط گروهک های تجزیه طلب به شهادت نائل آمد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای خارج نشین و عوامل نفوذی داخلی از شاخص ترین عوامل تاثیرگذار در اغتشاشات اخیر بود، خاطرنشان کرد: برخی نارسایی های مدیریتی نیز بر آتش این اغتشاشات افزود و بهانه به دست دشمنان داد که باید اصلاح گردند.

 

کد خبر 1238535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha