نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» جهرم در سوگ مادر مهربانی ها نشستند

آیین عزاداری و سوگواری مادر مهربانی ها حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموز در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: ویژه برنامه عزاداری و سوگواری فاطمیه اول ویژه دانش آموزان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه در قالب هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموز برگزار و بچه های مسجد میزبان این عزدارای دانش آموزی بودند.

 

وی بیان کرد: برنامه هیأت دانش آموزی «یاوران ولایت» به صورت ویژه در شب ششم محرم با سخنرانی حجت الاسلام «زاهدی»، کارشناس مذهبی برگزار شد.

 

حضوری با اشاره به اینکه همچنین نوجوانان مسجدی در ادامه این برنامه از نوای مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» بهره مند، شدند، عنوان کرد: از ویژگی های این جلسه معنوی، اجرای مرثیه خوانی توسط مداحان نوجوان مسجدی است که در این ویژه برنامه یک نفر از نوجوانان به نوحه خوانی پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، «امیرحسین سراجی» از ذاکران نوجوان این کانون فرهنگی هنری بود که با نوای زیبای خود مجلس و محفل عزاداری را معطر به نام حضرت زهرا (س) کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان اظهار داشت: این برنامه عزداری و سوگواری، طبق روال برنامه های هفتگی هیات، روز پنجشنبه ۱۷ آذر ماه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

کد خبر 1238642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha