بچه های کانون «منتظران نور» جهرم با مادر شهید دوران دفاع مقدس دیدار کردند

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با مادر شهید «دربان فلک» از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل کردند.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در دوران درخشان دفاع مقدس از جمله وظایف نهادها و گروه های مختلف به ویژه مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری همواره و به بهانه های مختلف در پاسداشت شهدا پیشگام بوده و فعالیت های متعدد و متنوعی را در این زمینه انجام داده است.

 

وی بیان کرد: آنچه که نباید از آن غافل شد، پاسداشت بازماندگان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است که در کنار تجلیل از شهدا و خانواده آنان، این امر نباید به فراموشی سپرده شود.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در فعالیت های فرهنگی خود، دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داده است.

 

وی ادامه داد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، در دیدارهای ماهانه، به دیدار خانواده شهدای دوران شکوهمند دفاع مقدس می روند و از نزدیک جویای احوال آنها شده و از رشادت ها و دلاورمردی هایشان در آن روزگار طلایی تجلیل می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم گفت: در این دیدارها، بچه های مسجد پای خاطرات رزمندگان می نشینند تا ره توشه ای برای زندگی خود برگیرند و آن را الگوی معنوی شان قرار دهند.

 

وی با اشاره به دیدار بچه های مسجد با خانواده شهید «سیدجمال الدین دربان فلک» از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با حضور در منزل شهید «دربان فلک» از شهدای دوران دفاع مقدس ضمن عیادت از مادر این شهید گران قدر از استقامت و صبر زینب گونه وی تقدیر کردند. 

 

نیکجو عنوان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «ظهرابی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه جهرم و «عدنانی» معاون بنیاد شهید جهرم بچه های مسجد را همراهی کردند.

 

کد خبر 1238646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha