استاندارد سازی، تامین حقوق مصرف کنندگان است

منعمی استانداری سازی را تامین حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: وجود علامت استاندارد بر روی محصولات موجب آرامش خاطر مصرف‌کنندگان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید منعمی امروز دربازدید از اداره استاندارد بروجرد، اظهار داشت: مقوله استاندارد باید با فرهنگ سازی در جامعه ترویج و تقویت شود زیرا این مسئله در جهت تامین حقوق مصرف کننده نقش مهمی دارد.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد افزود: یکی از عوامل مؤثر در افزایش رشد اقتصادی بهره‌وری و استاندارد است.


وی تصریح کرد: رابطه معناداری بین توسعه فرهنگ استاندارد و برنامه‌های حول این مسئله وجود دارد و کارگزاران دولت برای پیگیری و تحقق ماموریت رشد اقتصادی باید به مسئله استاندارد در حوزه های محتلف فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.


منعمی ادامه داد: وجود علامت استاندارد بر روی محصولات موجب آرامش خاطر مصرف‌کنندگان می‌شود و رصد کیفیت کالاهایی که مردم با آن سروکار دارند در خانه و جامعه بر عهده‌ سازمان استاندارد است.


وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با استاندارد فرمودند کیفیت اولویت صنایع کشور باید باشد از همین یک فرمایش ایشان می‌توان متوجه شد که محدوده فعالیت اداره استاندارد چیست.


معاون استاندار لرستان ادامه داد: اداره استاندارد بروجرد باید مسائل را اولویت‌بندی کند و این مهم باید براساس نیاز افکار عمومی انجام شود.

کد خبر 1239151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha