یادواره فرزندان روح الله با عنوان «سلوک گمنامی۱۴» در دانشگاه مازندران برگزار می شود

بابائی کیاپی گفت: یادواره دو شهید گمنام دانشگاه مازندران با عنوان «سلوک گمنامی ۱۴»، روز سه‌شنبه، ۲۲ آذر ماه جاری از ساعت ۱۸و۳۰دقیقه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در بابلسر، پردیس این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد بابائی کیاپی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به همت والای بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران برای پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا که به فرموده رهبری، امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: معتقدیم ترویج فرهنگ شهدایی در فضای دانشگاهها و دانشجویی تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران  با بیان اینکه یادواره دو شهید گمنام دانشگاه مازندران با عنوان «سلوک گمنامی ۱۴» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران و بسیج دانشجویی این دانشگاه روز سه‌شنبه، 22 آذر 1401 از ساعت 18و30دقیقه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در پردیس این دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: این مهمانی لاله ها با مجری‌گری شفیع شعله‌کار همراه خواهد بود.

وی گفت: همچنین سردار عبدالفتاح اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و فرمانده قرارگاه نصرت، به عنوان سخنران در این آیین حضور بهم خواهند رساند.

 

بابائی کیاپی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این آیین مداحی مداح اهل‌بیت(ع)، علی علی‌پور خواهد بود و بعد از مداحی، اجرای نمایش توسط دانش آموز هنرمند، اسرا جلیلیان به اجرا در خواهد آمد.

 

به گزارش شبستان، دو شهيد گمنام مدفون در دانشگاه مازندران 19 و 25 ساله هستند و در عمليات تك دشمن در سال 67 و در منطقه عملياتي كوشك به درجه شهادت نائل آمدند و بر اساس اعلام كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح اين دو رزمنده در تاريخ 21تيرماه 67 مفقود شدند كه در سال 86 در عمليات تفحص كشف شدند. پیکر پاک و مطهر این مردان خدایی دهه اول محرم سال 1388نیز در جوار نمازخانه پردیس این دانشگاه به خاک سپرده شد.

کد خبر 1239174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha