فردا؛ آغاز کنفرانس آینده فین تک اسلامی در نیجریه

موسسه کارشناسان مالی اسلامی بزرگ‌ترین گردهمایی ذینفعان صنعت مالی اسلامی در نیجریه را از طریق کنفرانس سالیانه در سال ۲۰۲۲ برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « independent.ng»،موسسه کارشناسان مالی اسلامی بار دیگر بزرگترین گردهمایی صنعت مالی اسلامی در نیجریه را از طریق کنفرانس سالیانه ذینفعان مالی اسلامی در سال 2022 برگزار می کند.

 

این کنفرانس که سومین همایش از این مجموعه است، با موضوع «آینده فین‌تک اسلامی در نیجریه: محصولات، سیاست‌ها و انطباق با شریعت» از 15 تا 16 دسامبر 2022 در هتل‌ها و برج‌های شرایتون در لاگوس برگزار می‌شود.

 

پروفسور «تاج الدین یوسف»، رئیس این موسسه گفت که در این کنفرانس 20 سخنران برجسته به نمایندگی از حدود 15 موسسه مالی اسلامی شرکت خواهند داشت.

 

شرکت‌هایی که انتظار می‌رود در این کنفرانس شرکت کنند شامل سیاست‌گذاران مالی اسلامی، کارشناسان مالی اسلامی، مدیر عامل موسسه های مالی اسلامی ، علمای اسلامی، دانشگاهیان، رهبران و مدیران سازمان‌های اسلامی هستند.

 

به گفته یوسف ، این کنفرانس به ذینفعان فرصت کافی برای حضور و تامل درباره  موضوع فین تک اسلامی  و ارائه راه حل برای چالش های احتمالی را می دهد.

 

فین‌تک مقدمه‌ای جدید برای تامین مالی اسلامی است و ذینفعان نسبت به چشم‌اندازها و چالش‌های آن بسیار مشتاق هستند. از این رو، آنها موضوعات را برای آینده تامین مالی اسلامی در نیجریه بسیار جذاب و قانع کننده می دانند.

 

«تاج الدین یوسف» گفت که این کنفرانس نه تنها برای مسلمانان بلکه برای غیرمسلمانانی است که مشتاق به اقتصاد اسلامی هستند.

کد خبر 1239782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha