پیشرفت ۷۰ درصدی درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از پیشرفت ۷۰ درصدی درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد خبر داد و گفت: ساخت این درمانگاه تخصصی از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون ۷۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سید هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پنج‌شنبه شب از درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد بازدید کرد و از نزدیک پیشرفت فیزیکی این مرکز درمانی را مشاهده و بر تسریع آن تاکید کرد.

 


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی هم در این بازدید گفت: ساخت این درمانگاه تخصصی از سال 1400 آغاز شده است و تاکنون 70 درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد.

 


سعید صدر منش افزود: زیر بنای این درمانگاه بیش از چهار هزار متر مربع است و در دو طبقه بالای پیلوت ایجاد شده است که طبق پیلوت متخصص اداری و مابقی نیز شامل بخش های مختلف تخصصی و سایر خواهد شد.

 


وی اعتبار اولیه ساخت این درمانگاه را 45 میلیارد تومان دانست و افزود: تلاش می شود تا ساخت این مجموعه درمانی تا امسال به پایان برسد و شهروندان از خدمات آن بهره مند شوند.

 


وی اظهار کرد: اینک درمانگاه فعلی بیمارستان محدودیت هایی دارد که با بهره برداری فضای جدید امکان توسعه بخش های مختلف و همچنین پذیرش بیشتر بیماران را خواهیم داشت.

 


وی گفت: اینک تخصص های زنان و زایمان، اطفال، بیهوشی، داخلی، مغز و اعصاب، چشم، ارولوژی، گوش، حلق و بینی، دندانپزشکی، کلینیک مامایی، کلینیک دیابت و کلینیک غربالگری در این درمانگاه فعال است که با انتقال به ساختمان جدید ظرفیت های پذیرش بیمار در بخش های مختلف افزایش می یابد.

 


صدر منش گفت: تمامی موافقت های لازم برای راه اندازی بخش ام آر آی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد گرفته شده است که تلاش می کنیم این بخش را در سال جاری راه اندازی کنیم.

 


وی افزود: برای بهسازی و ارائه خدمات بهتر اقداماتی را در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد در چند سال اخیر انجام داده ایم که هتلینگ بخش اطفال،  جراحی  و سرپایی از آن جمله است و هتلینگ بخش های دیگر نیز در حال انجام است.

 


وی گفت: توسعه، بهسازی و ارتقای CCU و افزایش دو برابری تخت های این بخش، توسعه سلف سرویس و آشپزخانه از دیگر اقدامات انجام شده در بجنورد است.

 

 

وی افزود: همچنین انبار دارویی نیز در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد با متراژ هزار و 600 متر مربع ایجاد خواهد شد که یان مهم نیز یکی از نیازهای این استان است.

 

 

 

کد خبر 1240116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha