دشمن گروه های تجزیه طلب و تروریست علیه ایران را تقویت می کند

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است ایران درگیر مسائل داخلی شود تا از جبهه مقاومت دست بردارد، اظهار کرد: یعنی همان کاری که با سوریه، لبنان و فلسطین کرده اند به دنبال اجرا کردن در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان بااشاره به اینکه دشمن درصدد است ایران درگیر مسائل داخلی شود تا از جبهه مقاومت دست بردارد، اظهار کرد: یعنی همان کاری که با سوریه، لبنان و فلسطین کرده اند به دنبال اجرا کردن در ایران هستند.

 

امام جمعه زنجان ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا گروه های تجزیه طلب و ترویست ها علیه ایران را تقویت کند و در اغتشاشات اخیر ۱۷ نوع پرچم را به نمایش در آوردند که اینها همه نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تجزیه ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان رسما اعلام کردند که ایران باید به هفت کشور تجزیه شود که مردم متوجه این توطئه ها شدند و آن را خنثی کردند، گفت: اعتراض و گلایه در جامعه وجود دارد ولی آتش زدن، شکستن و خسارت وارد کردن به اموال عمومی خط قرمز است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اعتراض به گرانی و کوچک شدن سفره مردم در جامعه وجود دارد ولی وقتی دشمن خواست از روش های دیگر وارد شود، مردم متوجه شدند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۵ آذر روز پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: علم و دانش سبب تفوق، برتری و پیشرفت است و در حیات ۴۳ ساله انقلاب اسلامی به ویژه پس از حدود ۲۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی جهش علمی در کشور آغاز شد و اکنون قدم های بلندی در این زمینه برداشته شده است.

 

آیت الله خاتمی به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و اظهار کرد: وحدت بیشتر این ۲ نهاد، ضامن رشد و پیشرفت کشور خواهد شد.

 

امام جمعه زنجان به روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری اشاره کرد و گفت: خشونت را کسانی ایجاد کردند که مدعی فقدان خشونت شده اند؛ داعش را چه کسانی ایجاد و حمایت کردند؟بزرگترین جنگ های تاریخ و کشتار انسان ها را دنیای غرب مرتکب شده است.

کد خبر 1240200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha