کارگاه «بخشش» به میزبانی ائتلاف زنان مسلمان میلواکی برگزار می شود

ائتلاف زنان مسلمان میلواکی پس از سال نو میزبان کارگاه «بخشش» که یکی از ارزش ها و اصول تاکید شده در اسلام است،خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wisconsinmuslimjournal»، ائتلاف زنان مسلمان میلواکی پس از سال نو میزبان کارگاه «بخشش» که یکی از ارزش ها و اصول تاکید شده در اسلام است،خواهد بود.

 

«ماری بث دوگان»، مدیر اجرایی پروژه سازمان ائتلاف زنان مسلمان میلواکی که یک سازمان خدمات اجتماعی است و به افراد کمک می کند تا زندگی خود را بازسازی کنند، می گوید: وقتی نمی‌توانیم ببخشیم، کینه در ما شکل می‌گیرد و به خصومت و خشم تبدیل می‌شود،نفرت وجود ما را می خورد و این مسئله بر آینده ما تأثیر منفی می گذارد،با این حال به بسیاری از ما هرگز آموزش داده نشده است که چگونه ببخشیم.

 

دوگان به افرادی که در ماه نوامبر در یک کارگاه نمونه بخشش در مرکز منابع اسلامی گرینفیلد شرکت کرده بودند، گفت که توانایی بخشیدن نیاز به توسعه مهارت ها و طی کردن یک فرآیند دارد.

 

دوگان در سال جدید یک مجموعه شامل چهار کارگاه در مورد هنر و تمرین بخشش را سرپرستی خواهد کرد.

 

او گفت که این کارگاه ها به شرکت کنندگان کمک می کند تا یاد بگیرند چگونه کسانی را که به آنها صدمه زده اند ببخشند و خود را برای دردی که دیگران ایجاد کرده اند ،سرزنش نکنند.

 

شرکت کنندگان در کارگاه درباره بحث های گروهی کوچک و بزرگ در مورد چگونگی بخشش انجام خواهند داد.

 

سازمان غیرانتفاعی ائتلاف زنان مسلمان میلواکی برنامه هایی را برای ارتقای سلامت جسمی، روانی و عاطفی افرادی که عضو آن هستند،اجرایی می کند.

 

دوگان دارای مدرک مددکاری اجتماعی، مدرک کارشناسی ارشد در مشاوره راهنمایی و عدالت کیفری، و گواهی در مراقبت از آسیب‌های روانی است. او به مدت 42 سال با جوانان در سیستم قضایی اطفال کار کرده است.

کد خبر 1240323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha