پویایی شرکت ایران صدرای شمال با هدف اشتغال زایی در مازندران مورد انتظار است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه رشد و پویایی شرکت صنعتی دریایی ایران صدرای شمال مورد انتظار است، گفت: امیدواریم این صنعت با حفظ بازار داخلی و خارجی در مازندران زمینه ساز ایجاد اشتغال برای نیروی کار بومی شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امروز(28آذر) در نشست با علی زارعی، مدیرعامل شرکت صدرا کشور ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تحسین اقدامات علمی و فناورانه شرکت صدرا اظهار کرد: روزگاری فعالیت این شرکت در استان مازندران رونق داشت و امید است فعالیت های این شرکت احیا شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رکود مجموعه های تولیدی زیبنده نیست چرا که تولید کم فروغ خواهد شد،‌افزود: سرمایه فناوری و علمی مجموعه نیز راکد خواهد ماند در صورتی که علم جوانان این مرز و بوم می تواند به صادرات و رونق تولید ختم شود.

 

وی با بیان اینکه بلا استفاده مانده سرمایه علمی، فنی و مهندسی به صلاح هیچ جامعه ای نیست، گفت: شناورهای تولیدی شرکت صدرا علاوه بر رفع نیاز داخلی می تواند برای دیگر کشورهای دنیا مفید فایده باشد. باید مسئولین ارشد استان جهت احیای این شرکت در شرق مازندران باید به صورت میدانی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت جایگاه اطلاع رسانی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شرکت صدرا با هدف رونق تولید این شرکت،‌ اظهار امیدواری کرد این صنعت با حفظ بازار داخلی و خارجی در مازندران رونق یابد.

 

وی با اشاره به اینکه پویایی این شرکت در نکا به ایجاد اشتغال برای بومیان منجر خواهد شد، افزود: هر صنعتی در هر زیست بوم که ایجاد می شود باید برای تامین نیروی کار از مردمان همان منطقه استفاده شود.

کد خبر 1240849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha