وحدت حوزه و دانشگاه پاسخگوی جنگ ترکیبی دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی از سوی دشمن، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین حوزه و دانشگاه برای مقابله با توطئه های دشم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه(۲۸ آذر)، در نشست حوزویان و دانشگاهیان استان لرستان که با موضوع نقش حوزه و دانشگاه در مقابله با جنگ ترکیبی، وحدت حوزه و دانشگاه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خواند و اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی این دو نهاد، در اهداف کلی با هم همراه و همدل‌ هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه ضروری است، افزود: محتوای دانشگاه در جهت خدمت به مردم باشد و حوزویان در مسیر رفع نیاز های مردم فعال باشند.

 

وی بیان کرد: خروجی وحدت بین حوزه و دانشگاه استقلال در همه زمینه ها و رشد و پیشرفت و ارتقای فرهنگ دینی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به جنگ ترکیبی تمام‌عیار که دشمن راه اندازی کرده است اشاره و عنوان کرد: در چنین شرایطی نیازمند وحدت در اهداف مشترک، اهتمام‌جدی‌حوزه‌ و‌ دانشگاه‌ در رفع مشکلات مردم، خنثی سازی تلاش دشمنان هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید در اهداف وحدت داشته باشند، گفت: اعتلای فرهنگ اسلامی، تلاش برای استحکام نظام اسلامی، پیاده کردن اخلاق اسلامی، گسترش علم و فناور، استقرار عدالت، قضایی و اقتصادی، نفی تبعیض، شایسته سالاری و نفی توصیه های فراقانونی از اهداف مشترکی است که حوزه و دانشگاه است.

کد خبر 1240957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha