توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در ایام فاطمیه

سردار کریمی گفت: توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار ولی نعمتان انقلاب قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی امروز چهارشنبه (30 آذر) در آیین رزمایش کمک مومنانه گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در طول سال های اخیر رزمایش کمک مومنانه است که امروز به یک نهضت تبدیل شده و بیش از ۵۰ عنوان خدمت در راستای نهضت کمک مومنانه به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه می شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج پرچم دار این نهضت و سنت حسنه و خداپسندانه است، افزود: در آذر ماه و به مناسبت ایام فاطمیه و با تاسی از مکتب حضرت زهرا(س) توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله محور در اختیار ولی نعمتان انقلاب قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون در سطح استان مرکزی و به همت بسیج سازندگی استان بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، ادامه داد: این سنت حسنه را در مناسبت های مختلف ادامه خواهیم داد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نهضت کمک مومنانه از ابتدای فراگیر شدن بیماری کرونا راه اندازی شده است، گفت: این رزمایش بحمدالله با لبیک ملت ایران به یک حرکت موفق تبدیل شد.

 

سردار کریمی خاطر نشان کرد: نهضت کمک مومنانه به برکت بسیج مردمی امروز به یک سنت جاری تبدیل شده است و اقشار مختلف بسیج با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی اقدامات مختلفی از جمله آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به تامین لوازم آموزشی دانش‌آموزان نیازمند از قبیل تبلت، گوشی موبایل و لوازم‌التحریر، پوشاک، کمک به اصناف، رفع مشکلات کارخانجات، حل مشکلات کارگری و سایر خدمات مومنانه که فهرست کاملی از خدمات را در بر میگیرد در این راستا انجام می شود و روز به روز توسعه و تقویت می شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در طول ۳ سال گذشته و به مناسبت های مختلف سپاه و بسیج در قالب قرارگاه نهضت کمک مومنانه و با دبیری بسیج سازندگی استان اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده اند، بیان کرد: این اقدامات منشا خیرات و برکات فراوان برای مردم بوده است.

کد خبر 1241468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha