محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان زنجان برپا می شود

به گفته اسلامی، به مناسبت ایام فاطمیه، محافل انس با قرآن کریم در برخی از مساجد استان زنجان برگزار می شود.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به ویژه برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ایام فاطمیه در مساجد زنجان اشاره کرد و گفت: به همین منظور محفل انس با قرآن کریم عصر امروز در روستای جلیل آباد بخش قره پشتلو برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای چاپوق ایجرود خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشست بصیرتی در کانون های مساجد برگزار می شود.

 

این مسئول از برگزاری دوره های تمرین گروه سرود کانون فرهنگی و هنری میثم برای اجرای سرود با موضوع حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این اجرا برای پخش در تلویزیون در سالروز شهادت سردار دل ها آماده می شود.

 

اسلامی به برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) به همراه حرکت کاروان عزاداری در مساجد زنجان اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری به مدت چهار شب از شنبه سوم دی ماه تا سه شنبه ششم دی ماه از ساعت 20 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اسلام آباد برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام علی محمدی و مداحی غلامرضا جعفری پور و حسین بیگدلی دوشنبه 5 دی ماه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل اسلام آباد برگزار می شود.

کد خبر 1241522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha