برترین های کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران معرفی شدند

اعضای برتر و فعال کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از سوی مدیریت این مرکز شناسایی و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از مراکز فعال فرهنگی این شهرستان و از جمله کانون های مساجد برتر کشور به شمار می رود که نقش مهمی در جذب عضو نوجوان و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری دارد.

معرفی و تجلیل از اعضای برتر این مرکز فرهنگی و هنری پیشنیه طولانی داشته که در مدل های مختلف این اتفاق رقم خورده و در مناسبت ها و برنامه های فرهنگی از آنان تجلیل می شود.

صبحگاه مدارس، صحن مسجد، نشست های خانوادگی و گردهمایی های عمومی کانون از جمله بسترهای تجلیل از اعضا این مرکز از گذشته تاکنون بوده است.

فعالان فصل تابستان و پاییز کانون فرهنگی و هنری در حوزه های مدیریتی، هنری، فرهنگی، اقامه نماز و فعالیت های مذهبی، محرومیت زدایی و توسعه خدمات فرهنگی در مناطق روستایی در این برنامه تجلیل شدند.

 

ایجاد انگیزه و رقابت سالم برای اعضا فعال

 

پس از عضو گیری و جذب اعضا جدید ایجاد رقابت سازنده و فرصت سازی برای فعالیت هدفمند افراد در کانون های فرهنگی و هنری اهمیت دارد و اینکه مدیریت هر مرکز سهم فعالیت اعضا را ببیند و از آنان تجلیل کند یک زمینه مناسب با فعالیت را فراهم می سازد.

آنچه در کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران فعالیت بچه ها را هدفمند ساخته برنامه محوری بوده و اینکه نقش و سهم فعالیت آنان اثر بخش و هدفمند واقع و نشان داده می شود.

اعضا کانون قادرند نقش خود را در بین دیگر دوستان خود ارزیابی کنند و از طرفی افراد کانون برای رسیدن به موفقیت و نقش آفرینی از الگوهای رفتاری بهره می برند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران گفت: چنین ارزیابی و بررسی عملکرد یک الگوی رفتاری برای پاسخگو بودن آنان نسبت به مسئولیت و نقش خود به عنوان یک عضو است.

 

فعالیت ساختارمند و هدفمند بی نظیر کانون امام حسن مجتبی(ع)

 

به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) همواره بر پایه برنامه پیش رفته و ساختار سازمانی و فعالیت هدفمند در این مرکز وجود داشته است.

«علی معینی» معتقد است همین شاخصه بی نظیر توانسته این مرکز را در صدر جدول نهادهای موفق فرهنگی و هنری قرار بدهد و نسل جدید با این شرایط و به روز بودن برنامه ها همیشه به دنبال حضور در کانون و مسجد هستند.

وی ادامه داد: نباید این فعالیت موثر را نادیده گرفت و همواره از توان کانون های برای فعالیت های موثر و هدفمند استفاده کنیم.

 

کد خبر 1241711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha