کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان ۵۰ بسته معیشتی توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان از توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی به همت خیرین و هئیت امنا مسجد امام علی (ع) و اعضای این کانون همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

حجت الاسلام علی خرم دوست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 50 بسته معیشتی به همت خیرین و هئیت امنا مسجد امام علی (ع) و اعضای این کانون به مناسبت ایام فاطمیه توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان تصریح کرد: این کمک های مومنانه به مناسبت ایام فاطمیه و سومین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده ها در اختیار نیازمندان و افراد بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: این بسته معیشتی شامل برنج 10 کیلوگرم، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، ماکارونی، انواع حبوبات، سویا، شکر و نمک است.

 

حجت الاسلام خرم دوست عنوان کرد: این کمک های خیرخواهانه به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و خیرین جمع آوری و در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرك کارشناسان افزود: جهاد همدلی و کمک های مومنانه همچنان برای حمایت از خانواده ها به همت فعالان کانون های مساجد ادامه دارد و تلاش می کنیم نیازهای این خانواده ها را تامین کنیم.

 

حجت الاسلام خرم دوست یادآور شد: از همکاری همه نهادهای برای توزیع این اقلام در بین نیازمندان تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این کمک های خداپسندانه همچنان برای حمایت از آنها ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1241826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha