توزیع ۹۰  بسته معیشتی  بین نیازمندان ملایر

روزبهانی گفت: ۹۰ بسته معیشتی از سوی هیئت حضرت خدیجه و خواهران عترت رزمندگان اسلام شهرستان ملایر همزمان با ایام فاطمیه و شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد.

منیره روزبهانی، در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر  گفت:  همزمان با  ایام فاطمیه و شب یلدا 90 بسته معیشتی از سوی هیئت خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیئت حضرت خدیجه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

مسئول هیئت حضرت خدیجه  و خواهران عترت  رزمندگان اسلام ملایر مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته را حدود 500 هزار تومان  برای هر بسته عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت مرغ ، ماکروانی ، رب گوجه فرنگی ، بسته یلدایی   و.... بوده است.

 

روزبهانی با بیان اینکه سال گذشته نیز در راستای کمک به خانواده های نیازمند در مناسبت های مختلف  توزیع بسته های معیشتی و یلدایی را داشتیم :  این هیات یکی از هیات های فعال در حوزه بانوان شهرستان ملایر است

 وی برگزاری برنامه های مختلف در مناسیبت ها و اعیاد ایام محرم و ماه رمضان، برگزاری کلاس های قرآن   و... را از دیگر فعالیت های این هیات در طول سال دانست و تصریح کرد: همزمان با ایام فاطمیه نیز برنامه های عزاداری، مداحی، روضه  و سایر برنامه های فرهنگی نیز با حضور پر شور بانوان در این هیئت در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1241834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha