تفاهم نامه مشترک کمیته امداد و دبیرخانه ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان منعقد شد

در راستای استفاده از ظرفیت های متقابل در جهت ساماندهی امور مرتبط با ازدواج دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند، تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و دبیرخانه ازدواج دانشجویی دانشگاه‌‎های استان زنجان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای استفاده از ظرفیت های متقابل در جهت ساماندهی امور مرتبط با ازدواج دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند، تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و دبیرخانه ازدواج دانشجویی دانشگاه‌‎های استان زنجان تفاهم نامه همکاری منعقد می شود.

 

موضوع تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و دبیرخانه ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان برگزاری دوره های آموزشی در مشهد مقدس و ارائه خدمات رفاهی به زوجین دانشجو از جمله مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد و برگزاری بیست و پنجمین دوره جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در بهمن ماه سال جاری است.

 

توجه جدی به امر ازدواج و حمایت از ازدواج آسان و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، استفاده حداکثری از ظرفیت های دولتی و غیردولتی در تامین نیازهای مختلف جامعه هدف، بسط، تعمیق و ترویج گفتمان و فرهنگ دینی و انقلابی در عرصه خیر و احسان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 1241976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha