۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر لاهرود توزیع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بیستمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع ۶۰ بسته معیشتی در سالن ورزشی حوزه مقاومت شهدای لاهرود آغاز گردید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بیستمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر لاهرود آغاز شد.

 

این رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان و معتمدین محلی، هیئت امنای مساجد و آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) در محل سالن ورزشی حوزه مقاومت شهدای لاهرود برگزار شد.

 

در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، بالغ بر 60 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال تهیه و در بین جامعه هدف و نیازمندان واقعی توزیع شد.

 

این امر خیرخواهانه و خداپسندانه به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود و با مشارکت و همکاری خیرین شریف و اهالی بزرگوار شهر لاهرود صورت گرفت.

 

این بسته معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات و سایر اقلام بود که توسط گروه جهادی شهید سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری با رعایت احترام و حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان منطقه قرار گرفت.

 

از آغاز رزمایش کمک مومنانه تا مرحله نوزدهم، بیش از 1750 بسته معیشتی در شهر لاهرود بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع گردیده است.

کد خبر 1242762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha