بزرگداشت حماسه ۹ دی در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو از برگزاری آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تبریک سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی روز بصیرت گفت: خروش مردم انقلابی ایران در حمایت از نظام اسلامی و قیام علیه هتاکان به ارزش ها در نهم دی ماه سال 1388 نشان از بصیرت و آگاهی آنها دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در این کانون فرهنگی هنری افزود: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهر جهرم روز پنجشنبه هشتم دی ماه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: سخنران مراسم اجتماع 9 دی در این کانون فرهنگی هنری، «الماس نصر» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس است که به تبیین حماسه مردمی در روز بصیرت می پردازد.

 

نیکجو با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم جهرم، اهالی و بچه های مسجد در این مراسم در حمایت از نظام و اعلام انزجار از فتنه گران باشیم.

 

 وی تصریح کرد: جهرمی ها همواره با حضور پررنگ خود در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و در حماسه دی ماه 88 یک روز زودتر از سایر شهرها و در هشتم دی ماه با حضور پرشور خود در دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه‌چینی علیه نظام دلسرد کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» تاکید کرد: با توجه به حوادث اخیر کشور، ضرورت حضور پرشور مردم در بزرگداشت نهم دی ماه بیشتر احساس می‌شود.

کد خبر 1242928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha