برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه نوجوانان عضو کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: با توجه به فصل امتحانات نیم سال تحصیلی دانش آموزان، کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت:  با توجه به فصل امتحانات نیم سال تحصیلی دانش آموزان، کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کلاس های درسی به منظور آمادگی بچه های مسجد برای حضور در امتحانات دی ماه انجام شده است.

 

وی بیان کرد: کلاس های تقویتی این کانون ویژه درس «عربی» مقطع متوسطه برگزار شده و بچه های مسجد در این رده سنی به منظور برطرف کردن مشکلات درسی در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

حضوری ادامه داد: کلاس های تقویتی درس عربی ویژه بچه های مسجد در مقطع هشتم در حال برگزاری بوده که بیش از ۲۰ نفر از نوجوانان عضو گروه «شهید حق خواه» در این کلاس شرکت می کنند.

 

وی عنوان کرد: در برگزاری این کلاس ها از طلاب و آموزگاران عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بهره گرفته و برای مقاطع دیگر تحصیلی نیز برنامه هایی در دست اقدام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون به اهمیت درس و تحصیل در کنار تهذیب و معنویت توجه ویژه ای دارد، تصریح کرد: معتقدیم برای آبادانی کشور نیازمند افراد متعهد و متخصص هستیم و کانون های مساجد در این زمینه نقش اساسی و بسزایی دارند.

 

حضوری خاطرنشان کرد:‌ کلاس های تقویتی درسی علاوه بر این، در طول سال به ویژه ایام امتحانات بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود تا مسجدی ها مشکلات درسی خود را در این کلاس ها برطرف کنند.

کد خبر 1242935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha