حماسه ۹ دی نماد «عزت، استقلال و بصیرت» ملت ایران است

غیرتی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد «عزت، استقلال و بصیرت» ملت ایران است، گفت: در روز ۹ دی ۸۸ ملت ایران با خروش خود در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور ایستادگی کردند و بر جنود شیطان پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی صبح امروز پنج شنبه (۸ دی) در همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در زیرکوه اظهار داشت: حماسه ۹ دی ۸۸ هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد و باید در راستای انجام جهاد تبیین، پیام ها و دستاوردهای این روز بزرگ را احیا کنیم.

 

فرماندار زیرکوه با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی نماد «عزت، استقلال و بصیرت» ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران در ۹ دی ۸۸ تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در مقابل نقشه های شوم دشمن ایستادگی کردند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این روز بزرگ ملت ایران با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد و نمی گذارند ذره ای آسیب به جمهوری اسلامی وارد شود.

 

غیرتی با بیان اینکه می‌توان گفت نهم دی ۸۸ روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، افزود: ۹دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس ملت ایران در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

 

فرماندار زیرکوه در پایان گفت: نهم دی ماه در واقع روز «نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و «آری» گفتن به‌ نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 1243010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha