۹ دی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

 سپهوند تقویت وحدت و همدلی را رمز مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: ۹دی از قله های تاریخی ایران اسلامی و نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

علی سپهوند کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: 9دی نماد بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی ملت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی  تقویت وحدت و همدلی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و افزود: 9دی جلوه ای از وحدت و همدلی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است.

وی همچنین حماسه 9دی را نمایش بصیرت مردمی خواند و افزود: باید همواره دشمن شناسی و بصیرت افزایی مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: باید همواره و اهداف و اقدامات دشمن را رصد کنیم و دشمن شناسی را باید در همه حال مردم مورد توجه قراردهند.

وی با اشاره به وجوه اشتراک بین فتنه 88 و 1401، گفت: دشمن به انواع و  روش های مختالف به دنبال فتنه و مبارزه با انقلاب اسلامی ایران است.

سپهوند با بیان اینکه در شرایط امروز دشمن جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: شناخت و آگاه سازی آحاد مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب افزود: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:  امروز وظیفه همه مسئولان و ارگان تلاش و کار مضاعف و خدمت به مردم است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی و فتنه 1401 قشر نوجوان وجوان را مورد هدف قرار داد: خاطرنشان کرد: نهضت روشنگری را در مدارس داشته باشیم و از توان فرهنگیان با هنر و خوش ذوق دعوت می شود در این زمینه کار شود و الگو های جهان اسلام و انقلاب را برای نسل نوجوان و جوانان بیان شود.

سپهوند خاطرنشان کرد: سیره و سبک زندگی الگوهای دینی و انقلابی را برای جوانان معرفی کنیم که الگو بگیرند و در برابر توطئه های دشمنان  آگاه باشند.

این کارشناس با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد اتحاد و انسجام ملت ایران است، اظهار کرد: امروز باید برای تقویت اتحاد در جامعه تلاش شود چراکه هرگاه اتحاد و یکدلی را داشتیم دشمن شکست خورده است.

 

کد خبر 1243197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha