یوم الله ۹دی نمایش وحدت و بصیرت ملت ایران است

 رییس مجمع طلاب لرستانی های مقیم قم و استاد حوزه علمیه ۹دی را تقابل حق علیه باطل خواند و گفت: یوم الله ۹دی نمایش وحدت، دشمن شناسی و شکوه بصیرت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسینی روز جمعه در گرامیداشت نهم دی ماه در مصلای الغدیر خرم‌آباد، اظهار داشت: یوم الله 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نمایش وحدت ملت ایران است.

رییس مجمع طلاب لرستانی های مقیم قم و استاد حوزه علمیه قم 9 دی را تقابل حق علیه باطل خواند، افزود:  9 دی نمایش بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه حماسه مردم ایران در 9دی، از ایام الله است و باید تا قیامت گرامی داشته شود، افزود: این حرکت بزرگ مردمی میثاق با ولایت فقیه است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حماسه مردم ایران در 9دی حرکت مردمی متکی بر ایمان و اراده الهی و برخاسته از بصیرت  بود.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 دشمن با تمام توان به جنگ با انقلاب و ملت ایران آمده بود: حماسه مردمی 9دی در در حساس ترین زمان  ثبت شد  و باید تا ابد ماندگار و با شور نشاط برگزار شود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه 9 دی عاشورای دیگر بود، اظهار داشت: ارزش این روز برابر با هزاران ماه می‌باشد و همان طور که شب های قدر گرامی داشته می‌شود این روز هم از ارزش بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بازخوانی این حماسه هم بستر بصیرت افزایی است، ادامه داد: مظلومیت ایران اسلامی ریشه در خون هزاران شهیدان است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلوب مردم جای دارد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: 9 دی تقابل حق و باطل بود و آن که شکست می خورد دشمنان ولایت فقیه می‌باشد، فریاد لبیک یا خامنه ای در این روز طنین انداز شد.

رییس مجمع طلاب لرستانی های مقیم قم و استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان در فته 1401، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران بارها فتنه دشمنان را خنثی کرده و دشمنان را ناامید کردند، ملت ایران مشکلات اقتصادی را برای حفظ نظام تحمل می‌کنند.

 

کد خبر 1243213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha