۳۱ منتخب مسابقات قرآنی بسیج در جهرم تجلیل شدند

عزیزی نیا گفت: در اختتامیه مسابقات قرآن بسیج شهرستان جهرم از ۳۱ نفر که رتبه های برتر این مسابقات را کسب کردند تجلیل به عمل آمد.

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن بسیج جهرم، پنج شنبه مورخ هشتم دی ماه با حضور ۱۲۰ نفر و در ۲۳ رشته، در «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم برگزار شد و از منتخبین تجلیل به عمل آمد. 

 

مسئول دارالقرآن بسیج جهرم افزود: در اختتامیه این مسابقات که با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم، مسئول حوزه نمایندگی، مسئول تعلیم و تربیت و مسئول فرهنگی سپاه جهرم برگزار شد از  ۳۱ نفر که رتبه های برتر این مسابقات را کسب کردند تجلیل به عمل آمد.

 

وی اظهار کرد: مرحله اول این مسابقات با رقابت بین ۸۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت، در حوزه های محلات برگزار شد که از این تعداد ۱۲۰ نفر در ۲۳ رشته به مرحله شهرستانی راه یافتند. 

 

عزیزی نیا بیان کرد: مسابقات قرآن بسیج با رویکرد جدید در مرحله اول با رقابت بین پایگاه های بسیج در مساجد آغاز شده و تا مرحله کشوری ادامه می یابد.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم با اشاره به اینکه در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج ۱۱۸ هزار و ۶۷۳ نفر در کشور ثبت‌نام کردند که این تعداد در شهرستان جهرم ۸۰۰ نفر است، گفت: ثبت‌نام در مسابقات قرآن بسیج با رشد ۴۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته در این شهرستان مواجه شد.

کد خبر 1243359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha