شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی ولایت‌محوری و مردم‌داری است

حجت الاسلام همت‌پور، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی ولایت‌محوری و مردم‌داری دانست و گفت: بازگو کردن وقايع کربلا و فاطميه تکرار درس ولايت‌محوري و امام‌شناسي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، در جمع کانون‌های مساجد شهرستان شوشتر اظهار کرد: بازگو کردن وقایع کربلا و فاطمیه تکرار درس ولایت‌محوری و امام‌شناسی است.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی ولایت‌محوری و مردم‌داری دانست و با اشاره به دوران غیبت امام زمان (عج) افزود: در این دوران مهمترین آزمون، آزمون ولایت فقیه است.

 

وی اضافه کرد: در دوران اغتشاشات افرادی که دارای بصیرت بودند روسفید شدند و افرادی که از ولایت فاصله گرفتند متاسفانه صدای دشمنان انقلاب در درون کشور شدند و مردم متوجه شدند چه کسانی در مسیر انقلاب ثابت‌قدم ماندند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان، با بیان اینکه بصیرت مهمترین موضوعی است که قبل از ظهور امام زمان (عج) مؤمنین و مردم به آن نیاز دارند، تصریح کرد: مطالعه تاریخ و بازگو کردن وقایع عاشورا و فاطمیه و ارتباط با علمای با بصیرت و ولایت‌مدار در شناخت مسیر حق راهگشاست.

 

این مراسم با استقبال و تشییع یک شهید گمنام همراه بود.

 

کد خبر 1243703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha