با گفته‌هایمان در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد نکنیم

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه با گفته‌هایمان در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد نکنیم خطاب به خبرنگاران گفت: انتظار این است همه دقایق و ظرایف مربوط به امور جامعه را بنگرید و سپس وارد ماجرا شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز ( یک‌شنبه، ۱۱ دی) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه در سایه نوشتار و مطالب شما خبرنگاران پیگیری می‌شود اظهارداشت: خبرنگاران بخش عمده‌ای از جامعه هستند که به درک مشکلات می‌پردازند و واقعیت های جامعه را انعکاس می‌دهند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان باید گوش شنوا داشته باشند و مطالب خبرنگاران را مورد دقت و پیگیری قرار دهند، به حکمت ۳۸۱ نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: انسان باید مراقب گفته‌های خود باشد و این گفته‌ها منطبق بر واقعیت باشد و تحت تاثیر جریان و فکر خاصی نباشد.

 

وی با بیان اینکه انسان مسئول هر کلمه‌ای که از دهانش خارج می‌شود، است و باید در برابر پیشگاه خدا جواب دهد، به حکمت ۳۸۲ نهج البلاغه اشاره و اظهارکرد: از آنچه که نسبت به صحت و سقم آن اطلاع نداری، نگو. باید دقت کرد در با گفته‌هایمان در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد نکنیم.

 

فلاحتی به آثار تخریبی اخبار دروغ در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: این گونه اخبار و اطلاعات جامعه را متلاشی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری باید از مسئولان مربوطه انجام شود تصریح کرد: توقع این است همه دقایق و ظرایف مربوط به امور جامعه را بنگرید و سپس وارد ماجرا شوید.

کد خبر 1243739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha