نارضایتی مردم نهبندان از کیفیت و کمیت نان بررسی می شود

پیشدادیان با اشاره به نارضایتی مردم نهبندان از کمیت و کیفیت نان در این شهرستان گفت: برای اضافه کردن سهمیه آرد نهبندان بررسی مجدد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، میثم پیشدادیان امروز یک شنبه (11 آذر) در شورای آرد و نان نهبندان اظهار کرد: در سرشماری سال 95؛ 74 تن سهیه آرد شهرستان نهنبدان اضافه توزیع می شده که بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال 1400، 51 تن اضافه توزیع می شده است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی تاکید کرد تا در روستاها همزمان توزیع آرد خام بین مردم و نانوایی نداشته باشیم و اگر می خواهیم تخصیص جدید بر اساس بازنگری در توزیع باشد، باید به سمت نانوایی باشد.

 

پیشدادیان تصریح کرد: از استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بزرگترین قاچاق آرد به سمت کشور همسایه داریم که ناشی از توزیع آرد است نه ناشی از نانوایی ها؛ پس شارژ و توزیع آرد باید برای نانوایی ها اتفاق بیفتد.

 

وی با اشاره به درخواست مردم نهبندان برای ایجاد نانوایی جدید، گفت: برای احداث نانوایی های جدید از نوع یک در شهر ممنوعیت وجود دارد اما توزیع کیسه ای آرد در یک روستا می‌تواند جمع و به سمت ایجاد نانوایی سوق داده شود.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی افزود: توزیع سهیه آرد ارگان های نظامی و انتظامی و حتی مدارس شبانه روزی به صورت متمرکز در استان خواهد بود، همچنین پخت نان این ارگان ها باید خارج از ساعت پخت نانوایی باشد تا شاهد صف های طولانی و اعتراض مردم نباشیم.

 

وی گفت: نارضایتی مردم نهبندان هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی نان است لذا برای اضافه کردن سهمیه آرد نهبندان بررسی مجدد در دستور کار است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1243807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha