دهه مقاومت فرصت مناسبی برای دشمن شناسی است

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به اینکه باید از دهه مقاومت برای دشمن شناسی و استکبارستیزی استفاده شود، گفت: در حماسه ۹ دی مردم ایران در لبیک به فرمان رهبری از ارزش ها و خون پاک شهدا پاسداری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سلطانی امروز در نشست بصیرت افزایی که در کتابخانه بینش شهر حلب به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد به هفته بصیرت و دهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبری است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه باید از ایام برای دشمن شناسی و استکبارستیزی استفاده شود، گفت: در حماسه 9 دی مردم ایران در لبیک به فرمان رهبری از ارزش ها و خون پاک شهدا پاسداری کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره به روشنگری نسل جوان و پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی در کشور تاکید کردند.

 

حجت السلام سلطانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: سردار سلیمانی، همواره حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار داده و به ایشان متوسل می شدند.

 

وی با یادآوری اینکه ایران، مهد شیرمردان و شیرزنانی است که شیر محبت اهل بیت(ع) را نوشیده اند و ستارگان نورافشان آسمان ولایت محسوب می شوند، گفت: سردار سلیمانی از چنان جایگاهی در نزد رهبری برخوردار بودند که از ایشان به قدر و منزلت مالک اشتر در منظر امام علی(ع) تشبیه می شود.

 

این مسئول به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و تزریق ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های بصیرتی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در این دوره یک امر ضروری است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود نیز در سخنانی سردار سلیمانی را نماد اقتدار، استقلال و بصیرت خواند و گفت: تقویت روحیه مقاومت و انقلابی و حرکت در مسیر تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی در بین جوانان لازم است.

 

احسان پیشکاری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از بزرگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سالهای خون و قیام است بر اهمیت معرفی زوایای فکری و مکتب شهید سلیمانی در بین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: جوانان بابصیرت ایران اسلامی با وحدت و همدلی حول محور ولایت نقشه های شوم و جنگ ترکیبی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

کد خبر 1243915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha