برگزاری دوره آموزشی آئین همسرداری به همت کانون آدینه نهبندان

علیرضایی گفت: نظر به اهمیت جایگاه خانواده در اسلام و در راستای تحکیم بنیان خانواده، به همت کانون فرهنگی هنری آدینه دوره آموزشی آئین همسرداری ویژه بانوان نهبندان برگزار شد.

علی اکبر علیرضائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده بنیادی ترین نهاد اجتماعی است، اظهار کرد: خانواده کانون حمایت و شفابخشی برای اعضای خود است که باعث تکامل اجتماعی، اخلاقی و دینی افراد می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه نهبندان با بیان اینکه باید با تکیه بر مباحث دینی و مذهبی و ارائه آموزش های لازم، خانواده ها را از جنگ نرم و هجوم فرهنگی که بیگانگان برای سست نمودن پایه‌های خانواده در ایران برنامه ریزی کرده‌اند، آشنا کرد؛ افزود: اگر زوجین ما وجودشان از اطلاعات و آگاهی‌های مورد نیاز پر باشد هیچ‌گاه به سمت بهره بردن از شبکه های ماهواره ای موجود نمی روند و در برابر هجوم این چنینی بیگانگان ایمن خواهند بود.

 

علیرضائی ادامه داد: بسیاری از مشکلات خانواده ها از عدم آگاهی آنها نسبت به مسائل مختلف نشأت می گیرد بنابراین لازم است آموزش مهارت های زندگی برای دختران و پسران پیش بینی شود تا در آینده به صرف یک سری ناسازگاری های اولیه نهاد خانواده از هم گسسته نشود.

 

وی با بیان اینکه دوره آموزشی آئین همسرداری در 12 جلسه برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره مباحثی همچون آئین مهرورزی به همسران و همسرداری، ارتباط صحیح کلامی و رفتاری، مهارت ابراز محبت، حفظ  ارتباط عاطفی و صمیمانه با همسر توسط مدرس حوزه علمیه برای علاقه مندان به مباحث سبک زندگی اسلامی آموزش داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آدینه یادآور شد: دوره آموزشی آیین همسرداری ویژه بانوان به همت کانون فرهنگی هنری آدینه و با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه نهبندان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و با شرکت بیش از 60 فراگیر برگزار شد.

کد خبر 1243967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha