سی و نهمین آزمون ادواری مراكز مهارت آموزی برگزار می شود

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و نهمین آزمون ادواری مراكز مهارت آموزی برگزار می شود، گفت: این آزمون، دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «جمیلا ملکشاهی» صبح امروز(۱۲دی) در حاشیه برگزاری این آزمون در ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این آزمون ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ آزمون کتبی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این آزمون در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) برگزار می شود.

 

ملکشاهی بیان کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي 1400-1401 و سی و نهمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در تاریخ های ۱۲  لغایت ۲۱ دیماه ۱۴۰۱  (آزمون عملی ) در شش حوزه ایلام، آبدانان،دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار می شود.

 

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع  عملی  ۹۶۳ نفر و در آزمون ادواری  عملی و آنلاین حضوری ۵۸ نفر خواهد بود.

 

وی بیان کرد: در این آزمون در شهرستان ایلام ۲۵۶ نفر  عملی و ادواری  ۵۸ نفر (عملی)، در شهرستان آبدانان  ۱۴۶ نفر عملی، در شهرستان دهلران  ۱۰۲ نفر عملی، در شهرستان هلیلان ۱۷۰ نفر عملی، در شهرستان ایوان ۱۹۳ نفر و در دشت عباس ۹۵ نفر شرکت کرده اند.

 

ملکشاهی با بیان اینکه این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

 

کد خبر 1243968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha