امر به معروف ونهی از منکر پایه های دین را محکم می کند

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجبی دینی است که پایه های دین را محکم می کند، افزود: اساس جهاد را امربه معروف و نهی از منکر استوار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا  امروز در دیدار با سرهنگ سالاروند فرمانده سپاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان درود، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر هم مثل نماز واجب است.

 

وی افزود: امیر المومنین امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید: (وَ مَا أَعْمَالُ الْبِرِّ كُلُّهَا وَ الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللهِ عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْيِ عَنْ الْمُنْكَرِ إِلَّا كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ تمام كارهاى نيك و (حتّی) جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف و نهى از منكر، چون دميدنى است به درياى پر موج پهناور.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  ادامه داد:یعنی امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس وسیع و عمومی خود، حتی از جهاد بالاتر است چون پایه دین را محکم می کند.

 

وی با بیان اینکه اساس جهاد را امربه معروف و نهی از منکر استوار می کند، خاطرنشان کرد:  بنابرین خروجی همه ی مراکز و نهادهای انقلابی و مذهبی باید امر به معروف و نهی از منکر شود.

 

کد خبر 1244250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha