ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» در گرگان برگزار شد

همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» امروز (سه شنبه ۱۳ دی) در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها، ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان و با اجرای حجت الاسلام مهدی فاطمی منش در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

 

در این ویژه برنامه، دانش آموزان مدرسه دخترانه هاجر گرگان از طریق بازی و نمایشی که حجت الاسلام فاطمی منش اجرا می کرد، با شخصیت اجتماعی، زیست و سیره عملی حاج قاسم سلیمانی آَشنا شدند.

 

 

برگزاری مسابقه موضوعی و اهدای هدیه فرهنگی به دانش آموزان برگزیده در گفتن جمله ای در وصف سردار دلها و اجرای سرود سلام فرمانده از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

در ادامه نیز ویژه برنامه و دیواره نگاره «منم میشم یه حاج قاسم» اجرا شد و دانش آموزان با دستان کوچک خود، این دیواره نگاره مستقر در محوطه تالارفخرالدین اسعد گرگانی را مزین کردند و با سردار دلها عهد بستند که مدافع و پشتیبان ایران هستند.

 

 

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حاشیه این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود و عزیز دل همه ملت ایران است.

 

وی افزود: خون پاک سردار سلیمانی سرآغاز اتفاقات عظیم و ماندگار در تاریخ است.

 

گفتنی است، این مراسم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و مدیریت مدرسه دخترانه هاجر شهرستان گرگان برگزار شد.

 

کد خبر 1244460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha