مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان منصوب شد

مدیر ستاد فهما خوزستان، امروز با حضور مدیرکل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هرنی مساجد کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان (فهما)، امروز چهارشنبه (۱۴ دی) با حضور محمدنقی محمدیان مدیرکل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تعدادی از مدیران کانون‌های مساجد استان برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام همت‌پور تقدیر و حجت‌الاسلام قاسم سمیری به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان منصوب شد.

 

حجت‌الاسلام سمیری در این مراسم با بیان اینکه از خداوند می‌خواهم توفیق خدمت خالصانه را به دین و اهل بیت (ع) و ملت و هموطنانم در استان دهد، اظهار کرد: مسجد عرصه حساسی بوده و پایگاه فرهنگی اسلام و جامعه نیز مسجد است، لذا باید قدر بدانیم و بتوانیم در این راه قدم برداریم.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان، با تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: از خدا می‌خواهم توفیق دهد بتوانم در مسیر این شهید بزرگوار قرار بگیرم و خالصانه و متعهدانه در عرصه مسجد و اسلام و ولایت گام بردارم.

 

حجت‌الاسلام سمیری از چهره‌های فرهنگی و قرآنی استان خوزستان است که سوابقی همچون نماینده بعثه رهبری در کاروان‌های حج و زیارت، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و رئیس کانون‌های مساجد شهرستان اهواز و ... را در کارنامه خود دارد.

 

کد خبر 1244602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha