مدیر ستاد فهما استان قزوین با مدیران کانون های مساجد تاکستان دیدار کرد

باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با تعدادی از مدیرن کانون های مساجد شهرستان تاکستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمد حسین باغبانها در دیدار با تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکستان بیان کرد: درصد هستیم تا دوره محما (مدرسه حلقه های میانی انقلاب اسلامی) که ویژه برادران است را برای خواهران هم برگزار کنیم تا از ظرفیت های کانون ها هم در برگزاری این دوره استفاده کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مشکلاتی که فعالان کانون ها مطرح می کنند بخشی از آن با مدیریت صحیح قابل حل است و امیدواریم که با مدیریت صحیح، این مشکلات برطرف و موانع از سرراه برداشته شود.

 

وی تأکید کرد: وظیفه ما حمایت و راهبری کانون هاست که هم اکنون این کانون ها به صورت جهادی در مساجد و کانون مشغول فعالیت هستند.

 

باغبانها با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  یادآور شد: ما باید در کارهایمان از ایشان الگو بکیریم و جهادی وار در عرصه فرهنگ قدم برداریم.

 

گفتنی است در این دیدار مدیران کانون های مساجد شهرستان تاکستان با اشاره به مشکلات و مسائل کانون های مساجد، گزارشی از فعالیت های کانون های خود ارائه کردند.

کد خبر 1244608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha